понедельник, 13 февраля 2012 г.

Уже завтра цей бл*додень коли сотні закоханих і ні , будуть дарувати одне-одному миленькі подаруночки,сердечка-валентинки,цьомчики і весь світ і всі магазини будуть потопати в рожевому багні.Не те щоб я ненавиділа це свято,просто воно здається мені зовсім не потрібним.Подумати логічно,люди які кохають одне-одного говорять слова кохання кожен день,дарують ведмедиків,зайчиків своім обранцям і без цього свята.А для "вільних" це просто черговий День Святого Валентина.

Один знайомий підкинув мені гарну ідею,я б хотіла подарувати коханій людині серце.Не червоненьку  листівочку з позолоченими буквами "Я тебя Люблю" ,а справжнє живе серце.Ні,це не буде як в сопливому оповіданнячку,коли коханий\кохана віддали свої очі,серця,аби жила їхня друг половинка.Це буде просто серце,з його жилками і венами,воно буде заспиртоване в банці.Воно буде жахливим,лякаючим,гидким,але романтичним.Ще можна просто покласти його в коробку,але заспиртувати все ж кращє
.

1 комментарий:

  1. серце має зовсім іншу форму... насправді теперішній варіант сердечка є ніщо інше як найромантичніше зображення жіночіх бедер. Тобто така собі рожева дупа. От якщо ти нагнешся раком то твоя дупа утворить сердецко. Саме про нього мріяли доісторичні мужлани. справжнє серце виглядає приблизно так
    http://medpravda.com/wp-content/uploads/2011/02/heart2.jpg
    Тож досить вийопуватись хай цей день існує для того щоб соромязливі мудаки могли посилати середньостатистично надибані в нетах валентинки до обєктів свого щонічного акту мастурбації...

    мені байдуже - я форевер елоун і в мене є куди більше дінв кол ия ненавиджу вигляд романтичних бидлопарочок що дарують один одному додихаючи трупики агонізуючих рослинок. Ну хочаб 8 березня...

    ОтветитьУдалить