понедельник, 12 декабря 2011 г.

Навіяло

Я поверталася додому.Голова повна води.А там кораблі пливуть по безодні,тонуть,миші вже потікали.все нормально.А я іду.Земля тече під ногами,хлюпотить,бється у вітрила.Ааа,вітер наповнює легені,губи здуваються.Свист.Ей дівчинко,зупинись,сємки будеш?На пожуй.Чот хочеш?-А нічого.Пливу собі тай годі.Нічого не хочу,особливо від вас,мої милі,особливо від вас.
Наче хтось встромив великий кипятильник,величеееезний,і він зараз закипятить (або закип'ятить)моі мізги.-І чо?Жри сємки і некіпішуй-.Та хто кіпішує,фіолетовий колір так символічно витік з лівого уха.Здається він помітив.Він побіг по шиї,все нижчє,переливаючись гаммою кольорів,звідкись лунала серцева музика.Та то хардбасс мала.Хардбасс.Шо ти ту гоніш.Та хай хоть сам чорт.Задовбали.

6 комментариев:

  1. Відкривши мені свій блог, Ви забезпечили себе читачем з нестандартними коментарями до нестандартних статей. Отож не дивуйтесь якщо я надалі буду писати приблизно такі коментарі:

    "Does it have to be so cold in Ireland?
    Does it have to be so cold in Ireland, for me?" (c)
    вода, в голові, дощ. в голові. знайомо, знайомо і... Завжди коли згадую про це, то згадується і той довгий тріп-репорт мужика, який наївся грибів.
    "- У меня в голове идет дождь... раскрываю трость, иду (лето +28 на небе ни облачка... потом супруга рассказала). А иду еще и в свитере, в Докторах Мартенсах, в вельветовых широких штанах с карманами, под зонтом в кепке и больших очках как у Джонни Деппа в "Страхе и ненависти в Лас-Вегасе"... вобщем, картина пиздец... как раз для +28 без облаков... " (с)

    і що ж з цього слідує? "Жри сємки і некіпішуй" і всьо буде чотко. Під хардбас. Мда

    ОтветитьУдалить
  2. хм.й справді трохи дивно і я невикупила трохи саму суть вашого повідомлення.нажаль)

    ОтветитьУдалить
  3. Я хотів сказав щось назразок: Ваш допис викликав у мене ряд дивних спогадів і емоцій. А отже він впорався зі своїм завданням. Ну принаймні я завжди думав, що люди пишуть для того, щоб їх творчість викликала у інших певні почуття. Починаючи від огиди і закінчуючи захопленням. А якщо ти читаєш допис і зостаєшся бойдужим то він якби інчого для тебе і не вартий.

    ОтветитьУдалить
  4. о,дякую за пояснення,а то я взагалі не так все зрозуміла.
    рада шо сподобалось!

    ОтветитьУдалить