суббота, 24 марта 2012 г.

Уже давно в мені живе восЬминіг .Я відчуваю як він шевелиться в моїх легенях.Я відчуваю його слизькі щупальця у себе в глотці.Він часто не дає мені дихати.Його три серця б'ються в моєму,ехом відлунючись в пульсуючих руках.Блакитна кров виступає на сухих губах,холодні щупальця стискають шлунок, смакові рецептори відсутні.Він захоплює мою сущність.Наша кров змішалася.Тепер вона відтінка моря.Забери мене на глибину.(For Shapka)
Уже давно в мені живе восЬминіг .Я відчуваю як він шевелиться в моїх легенях.Я відчуваю його слизькі щупальця у себе в глотці.Він часто не дає мені дихати.Його три серця б'ються в моєму,ехом відлунючись в пульсуючих руках.Блакитна кров виступає на сухих губах,холодні щупальця стискають шлунок, смакові рецептори відсутні.Він захоплює мою сущність.Наша кров змішалася.Тепер вона відтінка моря.Забери мене на глибину.(For Shapka)


Комментариев нет:

Отправить комментарий