среда, 1 февраля 2012 г.

I don't need a reason to hate you the way I do

"Ненависть це також відчуття.І в ній є багато чого прекрасного.І у всьому чорному і страшному є те що притягує.Треба тільки придивитися.Навіть у калюжі з багном можна побачити зірки.І якщо ви хоч щось відчуваєте,значить ви живі.Люди дуже помиляються ділячи все на погане і хороше,таке і інше.Достатньо лише того,що це є."


Так на уроці фізики я в черговий раз думала про життя-буття ,і аж ніяк не про радіолокацію.В світі є дєщо цікавіше ніж задачі і формули.Десятки очєй вдивлялися в моє обличча,шукаючи там відповіді на якісь своі запитання,чи просто бездумно втикаючи,без якогось розуміння і причини.Зовсім не обов'язково шукати скрізь сенс,його майже ніде немає.Це я починаю розуміти.


"Люди ще зовсім не вивчені істоти,їхні очі ,відтінка пустоти,наповнені кольором життя .Їхні думки птахами розсідаються на розбитих кристалах очний яблук.Порхають по них,розриваючи себе на легкі пір'їни.Їх можна читати в голос.Щоб всі чули.Гучно і виразно.А можна пошепки,за диваном,зі склянкою пива і мокрими очима.Вони живуть всього одну мить.На їх місце згодом прилетять інші.Які будуть вбивати себе за секунди і згорати в швидкоплинності часу.

2 комментария:

  1. мені навпаки чомусь здається, що весь світ складається з задач і формул. умови різні, а алгорітми ті ж самі. завжди.. всюди.


    а слова в тебе чудово складаються. мені імпонує.

    ОтветитьУдалить
  2. Я памятаю фізиків, що ставали священниками. Але священників, що ставали фізиків не памятаю, зате памятаю священників, що палили фізиків...

    Ах! Як багато ви втратили пропустивши ці милі формули :3 форммммммррррр мрррррууулиии ...

    ОтветитьУдалить