воскресенье, 29 января 2012 г.

Правила гри

В першу чергу я зробила себе такою,а потім зробила так щоб ви мені повірили.

Багато хто із вас будують мене в своїй голові ,подібно до того як самі хочуть мене бачити,і відчувати,і це,в цілому зовсім не моя проблема.Я спостерігаю , а потім уже приймаю правила гри,якщо вони мене задовольняють,якщо ні,то "сьогодні ми вас вичеркуємо"

Кожен сприймає мене по різному,кожен бачить і відчуває по-своєму і я взагалі не можу вгодити кожному з вас,я можу тільки прийняти правила гри.У всіх людей є своя думка,і ви можете її висловлювати.а от чи будете ви почуті,уже питання.Кожен з вас може змусити повірити в себе інших ,та чи приймуть вони ваші правила?Можливо вас сьогодні і вичеркнуть,не почують,не помітять,забьють на вас,та можливо завтра ви знову станете потрібні,бо у вас буде щось потрібне або корисне для когось,тим чи іншим способом.



В другу чергу, я повірила в людей,і змусила себе знаходити у ваших обличчах щось,що я зможу написати в своєму новому дописі.І я знаходжу.Бо у кожного є дещо таке,чого я не знайду безмірному всесвіті своїх думок.От чому ви всі мені і потрібні.

4 комментария: