четверг, 26 января 2012 г.

Мені не вистачає ще декілька середніх пальців на обох руках ,щоб бути справді щасливою.

-Мені набридли люди які думають що можуть все.Усе можуть тільки коти,і то не завжди.

-Мене задовбали люди які не мають своєї думки.Вони своїми пустими очима зривають мені дах.

-Мені не подобаються загримовані  люди.Через напомаджені губи нечутно справжніх слів.Крізь накладні вії не видно сяйво очей.Якщо воно ,взагалі, існує.

-Мене вражає наглість деяких!Земля,слава Богу обертається навколо Сонця,а не навколо вас.

-Мене лякають брехливі люди.У них багатогранна уява і роздвоєні язики,вони бризкають ядом і кислотою.

-Я не люблю лицемірство.Ой , сьогодні ви зі мною товаришуєте?

-Я не люблю людей які нав'язують  свою думку.У кожно є своє "ИМХО" і воно як  половий орган,не треба трясти ним на кожному кроці і сунути його усім під ніс,показуючи що воно у вас є.

-Я не розумію людей які "впали в релігію" і ходять по землі грішній та божій немов зомбі,прославляючи свого Бога та розказуючи всім про його подвиги та почесті.Хто захоче,сам до нього  прийде,хто ні "буде горіти в пеклі"

-Я не поважаю "дєвочьок легкої поведінки".Вони викликають жалість та відчуття огиди .

-Я боюся старості.Мене лякають старі люди та смерть.

-Я ненавиджу несправжність.

-Я хочу бути котом ;3

1 комментарий:

  1. (Дістає свій великий орган і трясе їм доказуєчи милість і велич Сварога та пофігізм Мари) ... самоіронія

    Головне, щоб кіт захотів, щоб ти була ним, це дар кота і ще треба зуміт ийого отримати. мррр :3

    ОтветитьУдалить