суббота, 10 декабря 2011 г.

ІМХО


Гидота . Вона впиралася в стінки кишок , жовчем витікала з під вій.Волосся прилипало до мальованих губ,нігті ламались об спину того хто потрапив під руку.А-а-а-ааа,мізки  трощилися під натиском черепу,язик вивалювався,очі вилазили з орбіт.Гидота.Людина на очах перетворювалася в істоту.Подобається-милуйся.А я піду.Ми посміємося,але доторкатися до цього я не буду.Моя шкіра покриється сталевим шаром піску , вітром думок розвіється рожевий пил,все багно,рано чи пізно,вильється назовні.А-А-А-Ааааа...Милуйся люба моя,милуйся!Тобі ж подобається,ти любиш це,як свою печінку,свої внутрощі,своє все!От і милуйся . Рубцями покривається шкіра.Можливо ти і пожалкуєш.А мені якось пофігу.Танцюй люба,танцюй,п'яним угаром руйнуй собі серце,руйнуй себе всю,а я посміюсь.
Всьо.Абзац.Ха-ха

Комментариев нет:

Отправить комментарий